alközpont telefonalközpont - alkozpont.hu

A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
OLYAN, MINT EGY SZERENCSEJÁTÉK?

Az automata telefonos ügyfélszolgálati rendszer nálunk nem szerencsejáték, hanem az ALKÖZPONT  beépített professzionális szolgáltatása. Használatával kereskedők, szolgáltatók rengeteg pénzt és időt spórolnak, ráadásul előfizetőinknek TELJESEN INGYENES!

Miért kell neked is profi telefonos ügyfélszolgálati rendszer? Olvasd tovább és máris megtudod!

AZ AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT megválaszoja az ügyfelek gyakori kérdéseit és ügyintézőhöz irányítja akinek speciális kérdése van.

Sok ügyfeled van? Tudd meg miért fontos neked az INGYENES telefonos ügyfélszolgálati rendszerünk!

Az ügyfeleid kérdései mindig ugyan arról szólnak? Elvesznek a fontos hívásaid mert állandóan foglalt vagy? A kollégáid leterheltek a sok hívástól? Az ALKÖZPONT, aminek INGYENES modulja az automata telefonos ügyfélszolgálati rendszer, ezeket mind megoldja!

Munkaidőben a leghasznosabb
az automata telefonos ügyfélszoglálat

Felveszi a hívást és bemutatkozik. A telefon gombjaival vezérelhető hangmenüben válaszol az ügyfelek legjellemzőbb kérdésire. Ha további tájékoztatás szükséges, kapcsolja a kezelőt. A bejövő hívásokat a megfelelő kollégához irányítja, sorba állítja (nincs foglalt jelzés). A megszakadt hívásokból visszahívási listát készít, hogy ne legyen elvesztett ügyfél. 

Automata telefonos ügyfélszolgálat - munkaidő
telefonos ügyfélszolgálat rendszer - ügyeleti idő

Ügyeleti idő is beállítható
az automata ügyfélszolgálatban

A rendszer ügyeleti időben is felveszi a hívásokat és bemutatkozik a cég nevében. Természetesen megadja a válaszokat és kapcsolja a kezelőt, ha szükséges. Ügyeleti időben könnyedén beállítható az ügyeletes, aki akár külső telefonszámon (mobilon) is lehet.

Munkaidőn kívül is mindenki elégedett
nincs elvesztett hívás

Felveszi a hívást, bemutatkozik valamint jelzi, hogy a cég zárva van. Természetesen ismerteti a nyitvatartási időt. Ilyenkor is működik az automata tájékoztató rendszer. További tájékoztatási igény esetén kezelő helyett, üzenetben lehet kérdést feltenni, visszahívást kérni. Az üzenetek A Tele CRM online felületen, vagy opcionálisan Email-ben is kezelhetőek.

Automata telefonos ügyfélszolgálat - záróra, munkaidőn kívül

Az idő megváltozik, mindenki elégedett

A leggyakoribb problémák maguktól megoldódnak. Az ügyfelek így elégedettebbek, a munkatársak nyugodtabb és szabadabbak, míg a cég profitábilisabb és termelékenyebb.

Probléma #1: Mindig ugyan az a kérdés?

Az ügyfelek gyakran ugyanazt a kérdést teszik fel? "Hogy lehet eljutni a boltba?" "Mikor vannak nyitva?" "Mik a vásárlási feltételek?" "Hogy lehet visszaküldeni a terméket?" ...

A gyakran feltett kérdésekre az ügyintézők helyett az automata telefonos ügyfélszolgálat válaszol. Ezzel a kollégák terheltsége akár 70%-ban is csökkenthető.

telefonos ügyfélszolgálati rendszer - kérdés
automata telefonos ügyfélszolgálat fontos hívások

Probléma #2: A fontos hívások elvesznek?

A munkatársak gépek munkáját végzik? Felesleges ismétlődő kérdésekre válaszolnak? Kapkodják és kapcsolgatják a telefonhívásokat? Esetleg foglaltak és fáradtak?

Az automata telefonos ügyfélszolgálat teljesen testre szabható. Megadhatóak gyakori kérdések-válaszok. Készíthető hívási és kapcsolási sor, sőt üzenethagyási lehetőség is van. A hívásokat valós időben, a rendszer Tele CRM online felületén is lehet egyszerűen kezelni.

Probléma #3: A vonalak folyamatosan foglaltak?

Korlátozott a vonalak száma? Amikor a kollégák ügyféllel beszélnek foglalt jelzést kap a következő érdeklődő? Elvesznek vagy elégedetlenek telefonálók?

Az ALKÖZPONT, 1 bejövő számhoz, korlátlan bejövő hívást tud társítani, így 100%-ban megszűnik a foglalt jelzés. A kezelőre váró hívásokat a rendszer sorba szervezi, ezért nincs elvesztett hívás, a nem fogadott hívásokról pedig visszahívási lista készül!

telefonos-ügyfélszolgálat-foglalt-vonalak
automata telefonos ügyfélszolgálat fontos hívások

Probléma #4: Mobil az ügyfélszolgálati szám

Mobil az ügyfélszolgálati szám? Mindig változik ki az ügyfélszolgálatos? Otthonról vagy több helyszínről folyik a munka? Az ügyeletes haza vinné a telefont?

Az ügyfélszolgálati rendszer képes a bejövő hívásokat akár mobiltelefonszámra is továbbítani. Így nincs szükség tovább gagyin kinéző kapcsolati mobilszámra. Nincs tovább szükség arra, hogy az ügyfélszolgálati szám mobiltelefon legyen... Az ügyfélszolgálati számot bármilyen hívási sorra, bármilyen mellékre, mobilszámra... továbbítani lehet. Így akár a saját mobiltelefonján is dolgozhat az ügyintéző.

KIPRÓBÁLOM AZ AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERT 60 NAPIG KOCKÁZATMENTESEN!

30 NAP INGYEN + 30 NAP ELÉGEDETTSÉGI ÉS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA = 60 NAP KOCKÁZATMENTES ALKÖZPONT HASZNÁLAT!

Alközpont-ügyfélszolgálati-rendszer-irányítás-2

Kotroczó Zoltán - Tulajdonos ügyvezető

így kezdődött

Az alközpontokkal és különösen az IP telefonközpontokkal kapcsolatos szolgáltatásaink indítását több mint 10 évvel ezelőtt kezdtük el, az IP-Telekom Kft. megalapításával. Akkor kezdtek megjelenni a piacon az első IP alközpont szolgáltatások és megoldások.

Az idő múlásával az IP telefonálás és a hozzá kapcsolódó szokások folyamatosan változtak. Az Alközpontunk fejlesztésénél mindig különös hangsúlyt kapott részemről, hogy csak és kizárólag a valós igények alapján fejlesszünk. Emellett arra is mindig oda figyeltem, hogy ne legyen késlekedés a fejlesztésekben, mindig a legmodernebbek legyünk.

A 4-5 évvel ezelőtt megindult webáruház boomnál már készen volt a telefonos ügyfélszolgálati rendszerünk és az Online felülettel rendelkező Tele CRM is. Így már több mint 5 éves tapasztalat és fejlesztés áll az ügyfélszolgálati rendszerünk mögött.

rengeteg elégedett ügyfél

Az ALKÖZPONT-ot ma már nagyon sok ügyfelünk használja. Ügyfeleink nagy része kihasználja az ALKÖZPONT alapszolgáltatásai közé tartozó automata telefonos ügyfélszolgálat előnyeit is.

Feladat: Értékesítés támogatása, élőhangos telefonos
ügyfélszolgálattal

Használt eszközök:

1, Üdvözlő szöveg
2, Legrövidebb várakozási időre optimalizált hívási sorok
3, Ügyeleti időszak kezelés

Eredmény:

5csillag

67% idő-megtakarítás

Feladat: Csomagküldő szolgáltatás
telekommunikációs
támogatása

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Integráció ügyviteli rendszerrel
3, SMS értesítések
4, Ügyeleti idő

Eredmény:

5csillag

71% idő-megtakarítás

Feladat: Ügyfélszolgálat, ügyfél
tájékoztatás és értékesítési
folyamatok támogatása

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Időt, munkabeosztást, szakterületet figyelembe vevő hívási sor
3, Ügyeleti idő

Eredmény:

5csillag

58% idő-megtakarítás

Feladat: Webáruház család
tájékoztató rendszer, értékesítés
támogatás

Használt eszközök:

1, Üdvözlés
2, Automata hangmenü
3, Tele CRM
4, Ügyeleti idő

Eredmény:

5csillag

62% idő-megtakarítás

Feladat: Utastájékoztatás
és diszpécser támogatás
-

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Telefonos ügyeleti rendszer
3, Tele CRM
-

Eredmény:

5csillag

65% idő-megtakarítás

Feladat: Nappali és éjszakai telefonos
rendelésfelvétel vezérlése
és támogatása

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Telefonos ügyeleti rendszer
3, Üzenetvezérlő és kezelő rendszer
4, Tele CRM

Eredmény:

5csillag

76% idő-megtakarítás

Mennyibe kerül a Telefonos ügyfélszoglálat?

A KÉRDÉS INKÁBB AZ, MENNYIT IS BUKSZ, HOGY NEKED NINCS?

Beszéljünk egy kicsit erről, no meg az árról is.

automata-telefonos-ügyfélszolgálat-előny
acc-1
Betöltés

Mennyiért lehet a tiéd?

A telefon előfizetés már elavult. Fizess elő Az ALKÖZPONTRA, ami tartalmazza az ügyélszolgálati rendszert, a telefonszámot, a mellékeket, és  minden egyéb telekommunikációs szolgáltatást is amire csak egy cégnek szükséged lehet!

STANDARD előfizetés

14.900 Ft./hónap

 

- IP - Alközpont

- Ügyfélszolgálati rendszer

- 2 bejövő szám + 5 mellék

- IVR - Hangmenü

- Tele CRM

 

Egyebek:

Hívásrögzítés, konferenciaterem, hiváskorlátozás, utolsó hívás kijelzés, Előkészített külső integrációk (MiniCrm, SalesForce, Brokka, AZ ERP...).

PRÉMIUM előfizetés

21.900 Ft./hónap

 

- IP - Alközpont - Call Center

- Ügyfélszolgálati rendszer

- 3 bejövő szám + 20 mellék

- IVR - Hangmenü

- Tele CRM - hívás/magánhívás

 

Egyebek:

Hívásrögzítés, konferenciaterem, hiváskorlátozás, utolsó hívás kijelzés, Előkészített külső integrációk (MiniCrm, SalesForce, Brokka, AZ ERP...).

NEKEM KELL AZ AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZER, AZ ALKÖZPONTTAL, AMI KITERMELI AZ ÁRÁT

30 NAP INGYEN + 30 NAP ELÉGEDETTSÉGI ÉS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA = 60 NAP KOCKÁZATMENTES ALKÖZPONT PRÓBA HASZNÁLAT!

Minden kérdésedre válaszolunk

Az alábbi kérdések merültek fel eddig A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL - ALKÖZPONTTAL kapcsolatban.

Ha már arra gondolsz hogy szeretnél Te is minden ügyfélszolgálati problémától megszabadulni, akkor egyszerűen csak rendeld meg vagy hívhatsz minket további információkért is +36 1 999 6366

Kinek elengedhetetlen a Telefonos ügyfélszolgálat?

Ma szinte minden kereskedő és szolgáltatónak szüksége van egy AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA.

Ennek hiányát a cégek most kezdik felismerni. Ma bárki aki szolgáltat vagy árul valamit, aki jelen van az interneten, így pl. webáruházaknak... mindenkinek fontos, hogy az ügyfélszolgálati folyamataik automatikusan és optimálisan működjenek.

Az ALKÖZPONT profi ügyfélszolgálati rendszere biztosítani tudja, hogy az ügyfélszolgálati folyamatok a lehető legegyszerűbben leggyorsabban és leghatékonyabban menjenek végbe.

Mekkora cégeknek ajánljuk profi ügyfélszolgálati rendszerünk?

Az AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, szinte bármekkora cégnek megfelelő lehet:

  • Kis cégek számára tökéletes megoldás, hiszen ha megnézzük a költségkalkulációt látható, hogy már nap 10-20 hívás esetén is közvetlenül vissza termeli az árát. Ráadásul igazából maga az ügyfélszolgálat ingyenes, hiszen azt az IP-Telefonközponttal együtt és annak minden további szolgáltatásával lehet ingyenesen igénybe venni.
  • Közepes cégek számára még ideálisabb, hiszen a növekvő költségek mellett, az Alközpont és az ügyfélszolgálati rendszer még többet tud spórolni, sőt az ügyfélszolgálati folyamatokat tökéletesen lekezeli. Jelentős és mérhető anyagi de még nagyobb emberi erőforrás igényt takarít meg.
  • A nagyobb cégek esetén az igazi kérdés, miért nem arról beszélünk, hogy meglévő telefonos ügyfélszolgálati rendszerüket lecserélik EGY PROFI AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL ELLÁTOTT ALKÖZPONTRA! 

Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérd ingyenes tanácsadásunkat: +36 1 999 6366

Milyen előnyökkel jár egy Profi Telefonos ügyfélszolgálati rendszer?

A jól működő telefonos ügyfélszolgálati rendszer előnyei.

A cégek még csak most kezdik felismerni a telefonos ügyfélszolgálati rendszer előnyeit. Sokszor még azok a kereskedések, vagy szolgáltatók  se látják milyen előnyökkel járhat egy jól működő és jól beállított telefonos ügyfélszolgálat, akik saját működésükön tapasztalják annak hiányát.

Közvetlen előnyök

  • Megszűnik a foglalt jelzés. Az IP Telefonközpont alapkivitelben is képes arra, hogy egy bejövő telefonszámon akárhány hívást fogadjon, azaz biztosan megszűnjön a foglalt jelzés, hiszen mindenkinek kicsörög a telefon!
  • A bejövő hívásokat automata fogadja, így csörgés után az érdeklődő azonnal kapcsolatba kerül a céggel!
  • A legtöbb esetben az érdeklődők ugyan azokra az információkra kíváncsiak, mint nyitvatartás, vásárlási feltételek... Ezekről automatikusan vagy akár egy hangmenüvel is tájékoztatás nyújtható. Az ügyfél-szolgálatos kollégák így nem a gépek helyett dolgoznak. Az idejük akár 50-70%-át is meg lehet takarítani!
  • Azok a hívások amik végül a kezelőkhöz kell, hogy kerüljenek, sorba rendezhetőek, irányíthatóak (akár osztály / kezelő szinten is).
  • Ha valaki végül mégse beszélne a kezelővel, a nem fogadott hívásokról, illetve minden hívásról és sms-ről lista készül ami az online Tele CRM felületen is könnyedén kezelhető.
  • Természetesen további lehetőségek is vannak, mint üzenethagyási lehetőség, ügyeleti idő és ügyeletes beállítása...

A profi - AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT megválaszolja az ügyfelek gyakori kérdéseit és irányítja a személyes beavatkozást igénylő problémákat. Ezzel közvetlenül jelentős időt (akár 50-70%), illetve költséget takarít meg.

Közvetett előnyök

  • Sokkal elégedettebb ügyfelek
  • Egyszerűbb és gyorsabb ügyfélszolgálati munkavégzés
  • Kipihentebb és stresszmentes, hatékony kollégák
  • Optimalizált ügyfélszolgálati folyamatok
  • Csökkenő üzemelési költségek

Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérd ingyenes tanácsadásunkat: +36 1 999 6366

Mennyibe kerül a Telefonos Ügyfélszolgálati rendszer?

Az Automata Telefonos Ügyfélszolgálati rendszer nem kerül semmibe!

Az automata ügyfélszolgálati rendszert minden ügyfelünk ingyenesen használhatja aki rendelkezik egy ALKÖZPONT-tal, ami  nem más, mint egy rendkívül fejlett IP Telefonalközpont.

Az árazásunk rendkívül egyszerű! Havi előfizetői díjaink szinte mindent tartalmaznak valóban rejtett költség nélkül, így minden szolgáltatásunkat, azaz Automata Telefonos Ügyfélszolgálati rendszert is ingyen, az ALKÖZPONT havi előfizetési díjába építve lehet igénybe venni.

Ha van egy ALKÖZPONT-od, akkor a következő szolgáltatásokat kapod:

 

  • Modern és folyamatosan fejlesztett felhő alapú, IP telefonalközpont, aminek működése az informatikai hálózaton és az interneten keresztül történik, így nincs szükség fizikai kiépítésre. Könnyedén telepítheted, lecserélheted vagy kiegészítheted jelenlegi akár fizikai rendszered is.
  • AUTOMATA ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZER (hívásirányítás, IVR, Tele CRM - folyamatirányítás).
  • Minden egyéb elképzelhető IP Telefonközpont szolgáltatás, mint hívási sor, konferencia, hívás/magánhívás, ügyelet, foglaltság jelzés...
  • Integrációs lehetőségek. Így bármilyen eszközzel és szoftverrel összekapcsolható, legyen az IP telefon, Mobil mellék, szoftveres kliens,  másik telefon központ, vagy egyéb szoftver mint CRM vagy ERP.
  • Természetesen rendkívül kedvező hívás percdíjakat is kínálunk: 5,9 és 8,9 Ft/perc. De akár saját mobil kártyádat is használhatod ingyenes kimenő hívásokra.

Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérd ingyenes tanácsadásunkat: +36 1 999 6366

Hogyan lehet kipróbálni az ügyfélszolgálati rendszert?

A Telefonos ügyfélszolgálati rendszert ami az ALKÖZPONT része, az ALKÖZPONTTAL együtt, 30 napig ingyenesen használhatod, illetve további 30 napig pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk!

Nincs más dolgod, mint megrendelni és használni az ALKÖZPONT-ot!

Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérd ingyenes tanácsadásunkat: +36 1 999 6366

Tényleg nincs rejtett költség?

Alapelvünk az átláthatóság és az egyszerűség. Nem csak a rendszerünk átlátható és rendkívül egyszerűen és könnyen használható, hanem árazásunk is.

Valóban nincs semmilyen rejtett költség! ALKÖZPONT ÉS AUTOMATA ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZER! ÁRAINK MINDENT TARTALMAZNAK!

A csomag árakon felül csak nagyon kevés dologra tudsz pluszban költeni nálunk!

Ezek a következők:

+ A csomagon felüli fővonalak, mellékek

+ Mobil adapter

+ Egyedi rendszer integrációk

Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérd ingyenes tanácsadásunkat: +36 1 999 6366

Ha bármilyen kérdésed van ami még vissza tart attól, hogy  megrendeld vagy ingyen kipróbáld A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERT, AZ ALKÖZPONTOT, akkor hívj minket +36 1 999 6366 vagy írj nekünk a [email protected] email címre.

200% GARANCIA! PRÓBÁLD KI ÉS HASZNÁLD KOCKÁZATMENTESEN!

alközpont és telefonalközpont garancia

ELÉGEDETTSÉGI    GARANCIA

Mi kérünk elnézést, ha nem vagy velünk elégedett! A problémáidat mindig jelezheted! Ha nem oldjuk gyorsan meg neked, a szerződést az első 60 napban bármikor megszüntetheted!

telefonközpont alközpont garancia
alközpont és telefonalközpont garancia

PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Ha az első 60 napban a szerződésed elégedetlenül megszünteted, mi zokszó nélkül mindent visszafizetünk neked! Ha nem voltál maximálisan elégedett, a pénzedet még önként is visszaadnánk neked!

30 NAP INGYEN + 30 NAP ELÉGEDETTSÉGI ÉS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA = 60 NAP KOCKÁZATMENTES HASZNÁLAT!

Betöltés