alközpont telefonalközpont - alkozpont.hu

A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
OLYAN, MINT EGY SZERENCSEJÁTÉK?

Az automata telefonos ügyfélszolgálati rendszer nálunk nem szerencsejáték, hanem az ALKÖZPONT  beépített professzionális szolgáltatása. Használatával kereskedők, szolgáltatók rengeteg pénzt és időt spórolnak, ráadásul előfizetőinknek TELJESEN INGYENES!

Miért kell neked is profi telefonos ügyfélszolgálati rendszer? Olvasd tovább és máris megtudod!

AZ AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT megválaszolja az ügyfelek gyakori kérdéseit és ügyintézőhöz irányítja akinek speciális kérdése van.

Sok ügyfeled van? Tudd meg miért fontos neked az INGYENES telefonos ügyfélszolgálati rendszerünk!

Az ügyfeleid kérdései mindig ugyan arról szólnak? Elvesznek a fontos hívásaid mert állandóan foglalt vagy? A kollégáid leterheltek a sok hívástól? Az ALKÖZPONT, aminek INGYENES modulja az automata telefonos ügyfélszolgálati rendszer, ezeket mind megoldja!

Munkaidőben a leghasznosabb
az automata telefonos ügyfélszoglálat

Felveszi a hívást és bemutatkozik. A telefon gombjaival vezérelhető hangmenüben válaszol az ügyfelek legjellemzőbb kérdésire. Ha további tájékoztatás szükséges, kapcsolja a kezelőt. A bejövő hívásokat a megfelelő kollégához irányítja, sorba állítja (nincs foglalt jelzés). A megszakadt hívásokból visszahívási listát készít, hogy ne legyen elvesztett ügyfél. 

Automata telefonos ügyfélszolgálat - munkaidő
telefonos ügyfélszolgálat rendszer - ügyeleti idő

Ügyeleti idő is beállítható
az automata ügyfélszolgálatban

A rendszer ügyeleti időben is felveszi a hívásokat és bemutatkozik a cég nevében. Természetesen megadja a válaszokat és kapcsolja a kezelőt, ha szükséges. Ügyeleti időben könnyedén beállítható az ügyeletes, aki akár külső telefonszámon (mobilon) is lehet.

Munkaidőn kívül is mindenki elégedett
nincs elvesztett hívás

Felveszi a hívást, bemutatkozik valamint jelzi, hogy a cég zárva van. Természetesen ismerteti a nyitvatartási időt. Ilyenkor is működik az automata tájékoztató rendszer. További tájékoztatási igény esetén kezelő helyett, üzenetben lehet kérdést feltenni, visszahívást kérni. Az üzenetek A Tele CRM online felületen, vagy opcionálisan Email-ben is kezelhetőek.

Automata telefonos ügyfélszolgálat - záróra, munkaidőn kívül

Az idő megváltozik, mindenki elégedett

A leggyakoribb problémák maguktól megoldódnak. Az ügyfelek így elégedettebbek, a munkatársak nyugodtabb és szabadabbak, míg a cég profitábilisabb és termelékenyebb.

Probléma #1: Mindig ugyan az a kérdés?

Az ügyfelek gyakran ugyanazt a kérdést teszik fel? "Hogy lehet eljutni a boltba?" "Mikor vannak nyitva?" "Mik a vásárlási feltételek?" "Hogy lehet visszaküldeni a terméket?" ...

A gyakran feltett kérdésekre az ügyintézők helyett az automata telefonos ügyfélszolgálat válaszol. Ezzel a kollégák terheltsége akár 70%-ban is csökkenthető.

telefonos ügyfélszolgálati rendszer - kérdés
automata telefonos ügyfélszolgálat fontos hívások

Probléma #2: A fontos hívások elvesznek?

A munkatársak gépek munkáját végzik? Felesleges ismétlődő kérdésekre válaszolnak? Kapkodják és kapcsolgatják a telefonhívásokat? Esetleg foglaltak és fáradtak?

Az automata telefonos ügyfélszolgálat teljesen testre szabható. Megadhatóak gyakori kérdések-válaszok. Készíthető hívási és kapcsolási sor, sőt üzenethagyási lehetőség is van. A hívásokat valós időben, a rendszer Tele CRM online felületén is lehet egyszerűen kezelni.

Probléma #3: A vonalak folyamatosan foglaltak?

Korlátozott a vonalak száma? Amikor a kollégák ügyféllel beszélnek foglalt jelzést kap a következő érdeklődő? Elvesznek vagy elégedetlenek telefonálók?

Az ALKÖZPONT, 1 bejövő számhoz, korlátlan bejövő hívást tud társítani, így 100%-ban megszűnik a foglalt jelzés. A kezelőre váró hívásokat a rendszer sorba szervezi, ezért nincs elvesztett hívás, a nem fogadott hívásokról pedig visszahívási lista készül!

telefonos-ügyfélszolgálat-foglalt-vonalak
automata telefonos ügyfélszolgálat fontos hívások

Probléma #4: Mobil az ügyfélszolgálati szám

Mobil az ügyfélszolgálati szám? Mindig változik ki az ügyfélszolgálatos? Otthonról vagy több helyszínről folyik a munka? Az ügyeletes haza vinné a telefont?

Az ügyfélszolgálati rendszer képes a bejövő hívásokat akár mobiltelefonszámra is továbbítani. Így nincs szükség tovább gagyin kinéző kapcsolati mobilszámra. Nincs tovább szükség arra, hogy az ügyfélszolgálati szám mobiltelefon legyen... Az ügyfélszolgálati számot bármilyen hívási sorra, bármilyen mellékre, mobilszámra... továbbítani lehet. Így akár a saját mobiltelefonján is dolgozhat az ügyintéző.

KIPRÓBÁLOM AZ AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERT 60 NAPIG KOCKÁZATMENTESEN!

30 NAP INGYEN + 30 NAP ELÉGEDETTSÉGI ÉS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA = 60 NAP KOCKÁZATMENTES ALKÖZPONT HASZNÁLAT!

Alközpont-ügyfélszolgálati-rendszer-irányítás-2

Kotroczó Zoltán - Tulajdonos ügyvezető

így kezdődött

Az alközpontokkal és különösen az IP telefonközpontokkal kapcsolatos szolgáltatásaink indítását több mint 10 évvel ezelőtt kezdtük el, az IP-Telekom Kft. megalapításával. Akkor kezdtek megjelenni a piacon az első IP alközpont szolgáltatások és megoldások.

Az idő múlásával az IP telefonálás és a hozzá kapcsolódó szokások folyamatosan változtak. Az Alközpontunk fejlesztésénél mindig különös hangsúlyt kapott részemről, hogy csak és kizárólag a valós igények alapján fejlesszünk. Emellett arra is mindig oda figyeltem, hogy ne legyen késlekedés a fejlesztésekben, mindig a legmodernebbek legyünk.

A 4-5 évvel ezelőtt megindult webáruház boomnál már készen volt a telefonos ügyfélszolgálati rendszerünk és az Online felülettel rendelkező Tele CRM is. Így már több mint 5 éves tapasztalat és fejlesztés áll az ügyfélszolgálati rendszerünk mögött.

rengeteg elégedett ügyfél

Az ALKÖZPONT-ot ma már nagyon sok ügyfelünk használja. Ügyfeleink nagy része kihasználja az ALKÖZPONT alapszolgáltatásai közé tartozó automata telefonos ügyfélszolgálat előnyeit is.

Feladat: Értékesítés támogatása, élőhangos telefonos
ügyfélszolgálattal

Használt eszközök:

1, Üdvözlő szöveg
2, Legrövidebb várakozási időre optimalizált hívási sorok
3, Ügyeleti időszak kezelés

Eredmény:

5csillag

67% idő-megtakarítás

Feladat: Csomagküldő szolgáltatás
telekommunikációs
támogatása

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Integráció ügyviteli rendszerrel
3, SMS értesítések
4, Ügyeleti idő

Eredmény:

5csillag

71% idő-megtakarítás

Feladat: Ügyfélszolgálat, ügyfél
tájékoztatás és értékesítési
folyamatok támogatása

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Időt, munkabeosztást, szakterületet figyelembe vevő hívási sor
3, Ügyeleti idő

Eredmény:

5csillag

58% idő-megtakarítás

Feladat: Webáruház család
tájékoztató rendszer, értékesítés
támogatás

Használt eszközök:

1, Üdvözlés
2, Automata hangmenü
3, Tele CRM
4, Ügyeleti idő

Eredmény:

5csillag

62% idő-megtakarítás

Feladat: Utastájékoztatás
és diszpécser támogatás
-

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Telefonos ügyeleti rendszer
3, Tele CRM
-

Eredmény:

5csillag

65% idő-megtakarítás

Feladat: Nappali és éjszakai telefonos
rendelésfelvétel vezérlése
és támogatása

Használt eszközök:

1, Automata hangmenü
2, Telefonos ügyeleti rendszer
3, Üzenetvezérlő és kezelő rendszer
4, Tele CRM

Eredmény:

5csillag

76% idő-megtakarítás

Mennyibe kerül a Telefonos ügyfélszoglálat?

A KÉRDÉS INKÁBB AZ, MENNYIT IS BUKSZ, HOGY NEKED NINCS?

Beszéljünk egy kicsit erről, no meg az árról is.

automata-telefonos-ügyfélszolgálat-előny
acc-1
Betöltés

Mennyiért lehet a tiéd?

A telefon előfizetés már elavult. Fizess elő Az ALKÖZPONTRA, ami tartalmazza az ügyélszolgálati rendszert, a telefonszámot, a mellékeket, és  minden egyéb telekommunikációs szolgáltatást is amire csak egy cégnek szükséged lehet!

STANDARD előfizetés

19.900 Ft./hónap + ÁFA

 

- IP - Alközpont

- Ügyfélszolgálati rendszer

- 2 bejövő szám + 5 mellék

- IVR - Hangmenü

- Tele CRM

 

Egyebek:

Hívásrögzítés, konferenciaterem, hiváskorlátozás, utolsó hívás kijelzés, Előkészített külső integrációk (MiniCrm, SalesForce, Brokka, AZ ERP...).

PRÉMIUM előfizetés

26.900 Ft./hónap + ÁFA

 

- IP - Alközpont - Call Center

- Ügyfélszolgálati rendszer

- 3 bejövő szám + 20 mellék

- IVR - Hangmenü

- Tele CRM - hívás/magánhívás

 

Egyebek:

Hívásrögzítés, konferenciaterem, hiváskorlátozás, utolsó hívás kijelzés, Előkészített külső integrációk (MiniCrm, SalesForce, Brokka, AZ ERP...).

NEKEM KELL AZ AUTOMATA TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZER, AZ ALKÖZPONTTAL, AMI KITERMELI AZ ÁRÁT

30 NAP INGYEN + 30 NAP ELÉGEDETTSÉGI ÉS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA = 60 NAP KOCKÁZATMENTES ALKÖZPONT PRÓBA HASZNÁLAT!

Minden kérdésedre válaszolunk

Az alábbi kérdések merültek fel eddig A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL - ALKÖZPONTTAL kapcsolatban.

Ha már arra gondolsz hogy szeretnél Te is minden ügyfélszolgálati problémától megszabadulni, akkor egyszerűen csak rendeld meg vagy hívhatsz minket további információkért is +36 1 999 6366

Ha bármilyen kérdésed van ami még vissza tart attól, hogy  megrendeld vagy ingyen kipróbáld A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERT, AZ ALKÖZPONTOT, akkor hívj minket +36 1 999 6366 vagy írj nekünk a [email protected] email címre.

200% GARANCIA! PRÓBÁLD KI ÉS HASZNÁLD KOCKÁZATMENTESEN!

alközpont és telefonalközpont garancia

ELÉGEDETTSÉGI    GARANCIA

Mi kérünk elnézést, ha nem vagy velünk elégedett! A problémáidat mindig jelezheted! Ha nem oldjuk gyorsan meg neked, a szerződést az első 60 napban bármikor megszüntetheted!

telefonközpont alközpont garancia
alközpont és telefonalközpont garancia

PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Ha az első 60 napban a szerződésed elégedetlenül megszünteted, mi zokszó nélkül mindent visszafizetünk neked! Ha nem voltál maximálisan elégedett, a pénzedet még önként is visszaadnánk neked!

30 NAP INGYEN + 30 NAP ELÉGEDETTSÉGI ÉS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA = 60 NAP KOCKÁZATMENTES HASZNÁLAT!

Betöltés